Mijn eerste avontuur - Reisverslagen van Lynn de Haas - WaarBenJij.nu Mijn eerste avontuur - Reisverslagen van Lynn de Haas - WaarBenJij.nu

Mijn eerste avontuur

Over 2,5 week vertrek ik voor 9 weken naar Zuid Afrika om vrijwilligerswerk te doen. Nooit gedacht dat ik de stap zou nemen maar ik ga het toch echt doen. En ik heb er zin in!

Wil je weten wat ik precies ga doen? Check de link hieronder.
https://www.youtube.com/watch?v=f5DCuC5W-LI

De voorbereidingen zijn in volle gang. Nog maar 7 dagen werken en dan gaat het aftellen echt beginnen.

Mocht je nog willen doneren dan kan dat. Stuur me een privé berichtje, mailtje of appje en laat het me weten. Ik zal ervoor zorgen dat het geld op de juiste plek, bij de kinderen, terecht komt.

Oh en heb je nog handige tips o.i.d. dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Tijdens mijn reis zal ik verslagen en foto's plaatsen om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee maak.

Liefs,
Lynn

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2016

3,2,1 schoolholiday

14 Maart 2016

Tumela, Sawubona, Hallo!

07 Maart 2016

Rust en routine

28 Februari 2016

Nieuwe lievelingskleur

21 Februari 2016

Een nieuw thuis
Lynn

Actief sinds 20 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3347

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 11 April 2016

Mijn eerste avontuur

Landen bezocht: